Специалистите по тунинговане на BMW от Гайленкирхен са хванали 4-литровия V8 двигател на машината и са го заменили с 4.4-литров V8, какъвто е използван при BMW X5 M и X6 M. Добавете също така модифицирани турбокомпресори, по-голям междинен охладител, титаниева система за отработените газове с два състезателни каталитични конверора, подсилени бутала и някои други промени. По този начин мощността от иначе достатъчните 547 к.с. е скочила на цели 740 кончета. Въртящият момент пък вече е 910 Нм.
За да се справи с всичката тази мощ, M3 получава шестстепенна автоматична трансмисия M Sport, взета от X6 M. Иначе с маса от 1 590 кг моделът има съотношение маса/мощност 2.12 кг/к.с. За сравнение Lamborghini Aventador с мощност от 690 к.с. и маса от 1575 кг постига 2.25 кг/к.с. В резултат на това баварецът може да ускорява до 100 км/ч за 3.2 секунди и да постига максимална скорост от 350 км/ч.
Разбира се, когато подобна маса се комбинира с чудовищна мощ, няма как да се мине без подобряване на спирачките. Manhart са добавили спирачна система MOVIT, която включва шестбутални апаратчета и 396-милиметрови дискове отпред плюс четирибутални апаратчета с 380-милиметрови дискове отзад.
За по-добрата аеродинамика екстериорът получава пълен карбонов бодикит, включващ преден спойлер, преден капак, странични прагове, по-широки калници, заден спойлер, регулируемо задно крило и заден дифузьор. Контакт с асфалта BMW M3 вече осъществява чрез олекотени Black Edition 20-цолови лети джанти, обути в гуми Continental Sport Contact 5/
Накрая Manhart Racing са се погрижили и за интериора, като пакетът им MH3 V8 RS Clubsport включва карбонови седалки, както и предпазна клетка от Wiechers. В средната конзола е интегриран дисплей, който осигурява разнообразна информация за случващото се с автомобила.
0 коментара:
Публикуване на коментар